Korpa Korpa 0
Korpa
K-OFFICE Computer Shop

Najčešća pitanja

Poštovani kupci,
na ovoj strani se nalaze pitanja i odgovori koji su najviše zastupljeni kod "online" načina kupovine. Ukoliko Vaše pitanje nije među njima, možete nas kontaktirati na office@k-office.rs

  1. Da li mogu da platim proizvode u webshopu platnim / kreditnim karticama i kojim?
  2. Da li je poštarina uključena u cenu?
  3. Kad sam poručivao proizvod kod vas, zaboravio sam da naznačim način plaćanja (transporta). Šta da uradim?
  4. Kupovinu obavljam za sopstvenu firmu. Da li mogu da platim sa računa firme?
  5. Imam tekući račun u banci. Da li mogu online da kupim proizvode preko tog računa?
  6. Da li mogu online da naručim proizvod, a da ga negde lično preuzmem?
  7. Greškom sam naručio proizvod. Da li mogu da otkažem porudžbinu?
  8. Šta se dešava ako roba koju dobijem bude oštećena? Da li je mogu zameniti i na koji način?
  9. Da li je moguća isporuka van srbije?
10. Želim da obradujem nekog i pošaljem mu poklon na kućnu adresu. Da li je to moguće, i na koji način?
11. Kako da znam da sam sigurno obavio naručivanje?
12. Zaboravio sam lozinku za logovanje.
13. Koliko dugo važi moja rezervacija?
14. Gde mogu pronaći informacije o servisu, reklamacijama i ostvarivanju garancije?

1. DA LI PROIZVODE U WEBSHOPU MOGU DA PLATIM PLATNIM / KREDITNIM KARTICAMA I KOJIM?
Ako ste u webshop-u izabrali način plaćanja pouzećem a umesto isporuke robu preuzimate sami u našoj radnji, onda je moguće plaćanje Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro i Dina karticama. Masterata kreditnom karticom Societe Generale banke do 6 meseci i Sberbank platnom Super Karticom do 12 meseci u zavisnosti od iznosa. Međutim, imajte u vidu da u slučaju plaćanja karticama cena artikla je MP cena a ne WEB cena (prikazano kod svakog artikla).

2. DA LI JE POŠTARINA UKLJUČENA U CENU?
Isporuka na kućnu adresu za narudžbine čiji je iznos 10000 dinara ili veći je besplatna. Ukoliko je vrednost narudžbine manja od 10000 dinara, cena isporuke će iznositi po cenovniku kurirske službe.

3. KAD SAM PORUČIVAO PROIZVOD KOD VAS, ZABORAVIO SAM DA NAZNAČIM NAČIN PLAĆANJA (TRANSPORTA). ŠTA DA URADIM?
Ukoliko ne popunite neko od obaveznih polja (označeni su zvezdicom*) program Vam neće dozvoliti da pređete u sledeći korak kupovine, vratiće Vas na prethodni i upozoriti da popunite polje koje nedostaje.

4. KUPOVINU OBAVLJAM ZA SOPSTVENU FIRMU. DA LI MOGU DA PLATIM SA RAČUNA FIRME?
Za sva pravna lica omogućena je kupovina virmanom. Na Vaš zahtev biće isporučena profaktura koju možete platiti u bilo kojoj poslovnoj banci ili putem e-bankinga. Uplate se evidentiraju na svakih par sati. Takođe, moguće je izdavanje gotovinskog računa ako je plaćanje pouzećem u gotovini.

5. IMAM TEKUĆI RAČUN U BANCI. DA LI MOGU ONLINE DA KUPIM PROIZVODE PREKO TOG RAČUNA?
Svoju narudžbinu možete platiti direktnom uplatom u bilo kojoj pošti ili banci. Detaljne podatke koje je potrebno navesti na uplatnici dobijate putem e-maila neposredno nakon potvrde narudžbine od strane naših komercijalista. Ukoliko želite da platite preko svog računa direktno sa svog računara koristeći opciju e-banking svoje banke onda treba da za način plaćanja odaberete Uplatnicom / nalogom za prenos unesete podatke u Vaš sistem i platite. Po evidentiranju Vaše uplate, roba se šalje na izabranu adresu isporuke.

6. DA LI MOGU ONLINE DA NARUČIM PROIZVOD, A DA GA NEGDE LIČNO PREUZMEM?
Naravno. Prilikom naručivanja, za način isporuke izaberite opciju lično preuzimanje. Adresa naše radnje je Harambašićeva br.16, Subotica.

7. GREŠKOM SAM NARUČIO PROIZVOD. DA LI MOGU DA OTKAŽEM PORUDŽBINU?
Potrebno je da nam u roku od 2h nakon porudžbine pošaljete e-mail u kome ćete naznačiti koja je greška u pitanju i obavestiti nas da poništimo narudžbinu. Ukoliko to ne uradite u naznačenom vremenu, moguće je izvršiti povraćaj robe. Rok za započinjanje procedure povraćaja je 24h od trenutka prijema robe.

8. ŠTA SE DEŠAVA AKO ROBA KOJU DOBIJEM BUDE OŠTEĆENA? DA LI JE MOGU ZAMENITI I NA KOJI NAČIN?
Ukoliko Vam je pošiljka stigla oštećena, neophodno je da u roku od 24h kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte nas kako bismo vam poslali zamenu.

9. DA LI JE MOGUĆA ISPORUKA VAN SRBIJE?
Za sada ne postoji mogućnost isporuke robe van teritorije Srbije.

10. ŽELIM DA OBRADUJEM NEKOG I POŠALJEM MU POKLON NA KUĆNU ADRESU. DA LI JE TO MOGUĆE, I NA KOJI NAČIN?
Kada izaberete željeni proizvod i dođete do finalizacije narudžbine, u napomeni upišete adresu na koju želite da pošaljete poklon. Ne smete odabrati plaćanje pouzećem, jer će tada račun stići osobi kojoj želite da pošaljete poklon i zato odaberite neki drugi način plaćanja. Kada Vaša uplata bude proknjižena poslaćemo poklon osobi kojoj želite.

11. KAKO DA ZNAM DA SAM SIGURNO OBAVIO NARUČIVANJE?
Kada kliknete na dugme „Naručivanje“ na ekranu će Vam se pojaviti poruka „Vaša porudžbina je uspešno kompletirana“ i na e-mail koji ste upisali i koji koristite za kupovinu stići će Vam potvrda narudžbine sa svim proizvodima koje ste poručili.

12. ZABORAVIO SAM LOZINKU ZA LOGOVANJE.
U prozoru za logovanje kliknete na link „Zaboravljena lozinka?“. Zatim, u prozoru koji Vam se bude otvorio upišete Vašu e-mail aderesu koju ste nam prosledili pri registraciji. U kratkom roku će Vam na tu adresu stići Vaša lozinka i moći ćete da nastavite da koristite naše usluge.

13. KOLIKO DUGO VAŽI MOJA REZERVACIJA?
Robu koju poručite preko našeg sajta, čuvaćemo na rezervaciji 48h od trenutka naručivanja u slučaju ako se plaća uplatnicom ili virmanski. Do tada očekujemo Vašu uplatu. U suprotnom, porudžbinu ćemo stornirati i smatrati da ste od nje odustali. Robu koju čuvamo na rezervaciji čuvaćemo po cenama koje su bile u trenutku Vašeg poručivanja, bez obzira ako se cena u međuvremenu promenila. U slučaju da plaćate pouzećem, robu Vam šaljemo prvom isporukom (u zavisnosti od samog roka isporuke poručenih artikala). U slučaju plaćanja putem kredita, ako je kredit odobren, robu dobijate odmah nakon uplate na naš račun od strane banke.

14. GDE MOGU PRONAĆI INFORMACIJE O REKLAMACIJAMA I OSTVARIVANJU GARANCIJE?
Sve informacije se nalaze na ovoj strani: https://k-office.rs/Prava-i-obaveze-potrosaca/

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja. Više informacija klikom na dugme "Prikaži detalje".
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.